Uniandes
Funes
Ministerio de Educacion
Funes

The training and performance of primary teachers in mathematics education: the case of Spain

Rico, Luis; Carrillo, José (1999). The training and performance of primary teachers in mathematics education: the case of Spain. Documento no publicado (Informe). Granada: Universidad de Granada.

[img]
Vista Previa
PDF - Versión Publicada
Disponible bajo la licencia Creative Commons Reconocimiento Sin Derivar.

121Kb

Resumen

1. Initial Primary Teacher Training in Spain.Historical Background.New Model for Primary Teacher Training.2. Institutional Framework of Initial Training.Specialities.Training in Mathematics Education. Structural Failures.3. Contents, objectives, methodology and assessment in initial training.A general overview of our teaching.4. Teachers' desirable profile: the balance.A point to move towards.5. Our challenge: the challenge of integration.Aspects to be taken into account as teachers and researchers.

Tipo de Registro:Documento no Publicado (Informe)
Términos Temporales (Editor):Formación de profesores, Primaria, España
Términos clave:07. Enseñanza > Planificación del profesor > Metodología de enseñanza > Análisis y reflexión sobre la enseñanza
05. Profesor > Formación de profesores
Nivel Educativo:Formación Profesional
Educación Primaria (7-12 años)
Código ID:502
Depositado Por:Usuario Inválido
Depositado En:29 Nov 2009 02:44
Fecha de Modificación Más Reciente:16 Dic 2010 15:32
Valoración:

Personal del repositorio solamente: página de control del documento


Comentarios

Agregar Comentario