Uniandes
Funes
Ministerio de Educacion
Funes

Búsqueda por Autor

Subir un nivel
Exportar como [feed] RSS 2.0 [feed] RSS 1.0 [feed] Atom
Ir a: N

Número de registros: 5.

N

Niss, Mogens (2018). Learning difficulties in mathematics. What are their nature and origin, and what can we do to counteract them? En Ruiz, Angel (Ed.), Cuadernos de Investigación y Formación en Educación Matemática (pp. 127-140). Costa Rica: Universidad de Costa Rica.

Niss, Mogens (2018). Learning difficulties in mathematics. What are their nature and origin, and what can we do to counteract them? Cuadernos, 17, pp. 127-140 .

Niss, Mogens (2013). Competencies in mathematics education – potentials and challenges What’s the point? What’s new? What do we gain? What are the pitfalls? Cuadernos, 11, pp. 85-94 .

Niss, Mogens (2011). The Danish KOM project and possible consequences for teacher education. Cuadernos, 9, pp. 13-24 .

Niss, Mogens (1990). Evaluación en educación matemática y sus efectos. SUMA, 6, pp. 81-85 .

Este listado fue generado el Fri Mar 29 06:03:45 2024 COT.