Rico, Luis; Gil, Francisco; Moreno, María Francisca; Romero, Isabel; González, María José; Gómez, Pedro; Lupiáñez, José Luis (2004). Quality in mathematics teachers training syllabuses. En Hoines, M. J. (Ed.), Proceedings of the 28th Conference oh the International Group for the Psychology of Mathematics Education (Vol I 341-34). Bergen: Bergen University College.
![]()
| PDF - Versión Publicada Disponible bajo la licencia Creative Commons Reconocimiento Sin Derivar. 60Kb |
Resumen
The purpose of this study is to design instruments to measure the quality of prospective mathematics teachers training plans, within the Spanish context. We conceive the quality of a syllabus as a multidimensional concept that can be articulated by means of dimensions and competences.
Tipo de Registro: | Contribución a Actas de Congreso |
---|---|
Términos Temporales (Editor): | Formación de profesores, Calidad, Competencia Tuning |
Términos clave: | 09. Currículo 01. Sistema educativo > Gestión y Calidad 05. Profesor > Formación de profesores |
Nivel Educativo: | Formación Profesional |
Código ID: | 526 |
Depositado Por: | Usuario Inválido |
Depositado En: | 29 Nov 2009 02:47 |
Fecha de Modificación Más Reciente: | 31 Oct 2010 12:16 |
Valoración: |
Personal del repositorio solamente: página de control del documento