Uniandes
Funes
Ministerio de Educacion
Funes

Quality in mathematics teachers training syllabuses

Rico, Luis; Gil, Francisco; Moreno, María Francisca; Romero, Isabel; González, María José; Gómez, Pedro; Lupiáñez, José Luis (2004). Quality in mathematics teachers training syllabuses. En Hoines, M. J. (Ed.), Proceedings of the 28th Conference oh the International Group for the Psychology of Mathematics Education (Vol I 341-34). Bergen: Bergen University College.

[img]
Vista Previa
PDF - Versión Publicada
Disponible bajo la licencia Creative Commons Reconocimiento Sin Derivar.

60Kb

Resumen

The purpose of this study is to design instruments to measure the quality of prospective mathematics teachers training plans, within the Spanish context. We conceive the quality of a syllabus as a multidimensional concept that can be articulated by means of dimensions and competences.

Tipo de Registro:Contribución a Actas de Congreso
Términos Temporales (Editor):Formación de profesores, Calidad, Competencia Tuning
Términos clave:09. Currículo
01. Sistema educativo > Gestión y Calidad
05. Profesor > Formación de profesores
Nivel Educativo:Formación Profesional
Código ID:526
Depositado Por:Usuario Inválido
Depositado En:29 Nov 2009 02:47
Fecha de Modificación Más Reciente:31 Oct 2010 12:16
Valoración:

Personal del repositorio solamente: página de control del documento


Comentarios

Agregar Comentario