Lista de elementosControl de clasificación y visualizaciónPress ENTER to search for "".Search each word separatellyYou may wrap the words with quotes to group them.For more options of metadata search, use the Búsqueda avanzadaBúsqueda avanzada FiltrosOrdenarDescendenteAscendenteporFecha de creaciónLista de autoresFechaFuenteContextoDocument typeCollectionHas thumbnailTítuloFecha de creaciónVisualización: Ver en: ListaTablaTarjetasRegistrosMuroLista MapMosaicDiapositivasItems list resultsToward a methodology for exploring mathematics preservice teachers learning from a socio-cultural perspectiveDescripciónThis paper describes a methodological procedure for characterizing preservice teachers learning from a sociocultural perspective. The procedure involves interpreting some aspects of Wengers theory of social learning, adapting them to the preservice teacher training, and making this adaptation operational for coding and analysing audio recordings of a group of preservice teachers working at home. An example of a research result obtained using this procedure is presented.Lista de autoresGómez, PedroFecha2008AutoresGómez, PedroTérminos claveAprendizaje | Formación | Inicial | Situado sociocultural | SociologíaNivel educativoEducación técnica, educación vocacional, formación profesionalEnfoqueInvestigaciónTipo de documentoCapítulo de libroExhibiendo elementos1a1de 1.Elementos por página:12 24 48 96 Ir a la página:111